2013. december 8., vasárnap

G4 Partner Klub

Leendő kedvezményt adó partnerek figyelmébe! Kedves Vállalkozó Ismerősaim és leendő Ismerőseim! Ezúton szeretnélek értesíteni arról, hogy elindult a G4 Partner nevű szolgáltatás. Én már igényeltem kártyát, már olcsóbban vásárolok, tankolok, a biztosításaimat is itt kötöm, ezáltal a brókeri jutalékból is részesedem.Már biztosítva vagyok Európa útjain is. Valószínűleg holnaptól beszállok a G4 Mobilflottába, mert úgy számoltam, hogy lefelezhetem vele a telefonszámlámat. Szerintem nézd meg Te is. Ez a vállalkozás egyedülálló lehetőséget biztosít a felhasználók és a kedvezményadók számára is. A G4 Partner Klub tagjainak minden G4 kártyával történt vásárlás esetén forgalmi jutalékot írunk jóvá. Ezt a jutalékot a Stratégiai Partnereinknél termékekre vagy szolgáltatásokra válthatják. Tehát úgy vásárolnak, hogy nem kell pénzt költeniük, ami nagyban fokozza vásárlási kedvüket. Természetesen a Stratégiai Partnereink megkapják a G4 Partnertől a termékek és szolgáltatások ellenértékét. Ezáltal olyan forgalomnövekedést érhetnek el, ami kompenzálja a kedvezmény adásából keletkezett bevételkiesést. Abban az esetben, ha jelenlegi vásárlóiknak, üzletfeleiknek ajánlják valamelyik G4 kártyát, akkor még extraprofitot is realizálhatnak abból, hogy ügyfeleik valamelyik G4 Stratégiai Partnernél vásárolnak. Érdemes megfontolni a kedvezmény mértékét, hiszen ez vonzó ajánlat és a többszörösét realizálhatja bevételként. Reméljük egy gyors kártyaigénylés után az Ön vállalkozását is a Stratégiai Partnereink egyre bővülő csapatában üdvözölhetjük. Link: A www.gpartner.hu weboldal megtekintése Kattints ide a regisztrációhoz! https://www.gpartner.hu/registerpak?pak=GA19376 Üdvözlettel: Molnár Irén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése